המאבק על שטחי C: בנט עם מינוי חדש למאבק בבנייה הפלסטינית

    קובי פינקלר No Comments on המאבק על שטחי C: בנט עם מינוי חדש למאבק בבנייה הפלסטינית

    עליית מדרגה במאבק נגד הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית בשטחי C – שר הביטחון, נפתלי בנט, מינה את קובי אלירז למנהל המערכה

    14:32
    08.05.24
    איתי גדסי No Comments on הצפון הופקר: רק 5.3% מתקציב המיגון מומש בפועל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, נפתלי בנט, מינה היום (חמישי) את קובי אלירז לשמש פרויקטור ייעודי לעניין המערכה כנגד הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית בשטחי C. מדובר במערכה קריטית כנגד ניסיונות ההשתלטות של הרשות הפלסטינית על שטחי C.

    כזכור ראש הממשלה ברשות הפלסטינית מוחמד אשתייה אמר לאחרונה: "אני מפציר בכל האזרחים להתנהג בשטחי C כאילו כל סנטימטר בהם הוא שלנו. אין דבר שמונע ממנו לזרוע בשטחי C, אין דבר שמונע ממנו להציב קראווילות בשטחי C, ואין דבר שמונע ממנו לשתול עצים בשטחי C, ולכן עלינו לפקוד ולהביע נוכחות באזורים אלו. לאור הקיפאון המדיני, עלינו לחזק את עמידתם של אנשינו בשטח".

    התפקיד החדש יהיה לרכז מטעם שר הביטחון את המאבק נגד הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית בשטחי C. כזכור, לפני כחודש הכריז השר בנט על מערכה בנושא אל מול הרשות הפלסטינית אשר משתלטת בשנים האחרונות על שטחי ההתיישבות הישראלית ביהודה ושומרון.

    שר הביטחון, נפתלי בנט אמר לאחר המינוי: "עתיד שטחי ארץ ישראל עומד על הכף. לצערי, בעוד שהפלסטינים משתלטים כמעט ללא מפריע על שטחנו, מדינת ישראל פשוט לא עלתה לזירה. כעת אנו משנים כיוון ויוצאים למערכה. ישראל חייבת לנצח. מערכת הביטחון תילחם על השטח ולצורך זה חיוני שיהיה מי שינהל את המערכה. קובי אלירז הוא האדם הנכון בזמן הנכון. הוא מומחה לתחום ובולדוזר של עשייה. קובי, בהצלחה".

    קובי אלירז השיב לשר הביטחון: "אשמח לאתגר החשוב והמשמעותי הזה, במהלך שנות עבודתי במשרד הביטחון צברתי ניסיון רב מול המערכות השונות וכולי תקווה שאעמוד במשימה החשובה".

    אלירז, תושב עלי, נשוי ואב לשישה, שימש כיועץ שר הביטחון לענייני התיישבות במשך למעלה מארבע שנים, תחת שרי הביטחון משה (בוגי) יעלון, אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו. בעברו שירת כלוחם ומפקד בחטיבת גולני, ולאחר מכן עבד בתנועת בני עקיבא, כפרויקטור בהקמת חבל לכיש, כיו"ר תנועת ההתיישבות אמנה ובהמשך כיו"ר עלי במשך 8 שנים.



    0 תגובות